Nieuwe pensioenuitvoerder

21 december, 2018

Op de jaarlijkse informatiebijeenkomst in juni vertelden wij u al, dat wij een nieuwe partij zochten voor de uitvoering van onze pensioenadministratie. Dat traject is nu afgerond. Vanaf 1 januari 2019 brengen wij onze pensioenadministratie onder bij Centric Pension & Insurance Solutions.

Het bestuur koos de best passende partij

Onze huidige pensioenuitvoerder AonHewitt stopt met haar onderdeel Pensioenadministratie, zij hebben deze activiteiten verkocht. Na een zorgvuldig selectietraject met verschillende uitvoerders (waaronder de partij die de activiteiten van AonHewitt overneemt) kwam Centric als best passende partij naar voren. We kiezen voor Centric omdat zij digitale dienstverlening als speerpunt zien. Tevens voeren zij de administratie uit tegen een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Wat betekent dit voor u?

Uw pensioen verandert door de verhuizing van de pensioenadministratie natuurlijk niet. De pensioenplanner op onze website blijft nog tot 1 juli beschikbaar. Centric ontwikkelt de komende tijd een nieuwe planner in een persoonlijk pensioenportaal. Met het pensioenportaal ontstaan nieuwe mogelijkheden voor digitale communicatie.

Onze nieuwe contactgegevens

Vanaf 1 januari 2019 bereikt u het pensioenfonds zo:

Telefoonnummer: 088-9193825 (op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur)
E-mailadres: info@thalespensioenfonds.nl
Postadres: Postbus 21
3400 AA IJsselstein

 

Heeft u nog vragen?

Tot eind 2018 stelt u vragen over uw pensioen nog via AonHewitt. Het telefoonnummer is 040 265 3872, bereikbaar  op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Vanaf 1 januari 2019 is Centric uw aanspreekpunt. De contactgegevens ziet u hierboven. Zij helpen u graag.